Naturtræning m/barnevogn


Naturtræning m/barnevogn


OBS OBS!!:

Naturtræning m/barnevogn holder en sæsonpause

Holdet vender stærkt tilbage i starten af 2018. Hold øje med datoer her på siden.

OBS: hvis din mødregruppe ønsker jeres eget hold i løbet af efteråret/vinteren i Fredericia/Middelfart/Kolding, så kontakt mig gerne på 6178-7276 / styrkditunderliv@gmail.com.

Udendørs efterfødselstræning

Små eksklusive hold. Max. 10 deltager (min. 7).

Aktuelt er der ledige pladser både i Middelfart og Fredericia.

Placering: Hannerup/Fredericia og Hindsgavl/Middelfart

Naturtræning m/barnevogn er et tilbud til mødre som ønsker efterfødselstræning udendørs. Vi går med barnevogn og træner undervejs. Vi bruger legeplads, skovstier, engområde og indretter os efter årstiden og børnene.

Dit barn kan sove undervejs, sidde i en bæresele – ligge og kikke op i trækronerne og meget gerne være med i øvelserne og/eller ligge på et underlag, imens mor træner.
Det er ikke et problem hvis dit barn ikke sover.

Sensommer-efterårshold

Hannerup/Fredericia:

Dag: Tirsdag kl.14.00 – 15.00

Hold 7B: datoer 31/10, 7/11,14/11, 21/11, 28/11, 5/12, 12/12, 19/12 (juleknas & hygge).
I alt 8 lektioner pris: 850,00 kr. (danmark yder tilskud, se under fanen “hold”).

Mødested: p-pladsen foran firmaidræt på Hannerup Engvej 1A, Fredericia.

Hindsgavl/Middelfart:

Dag: mandag kl. 10.00-11.00.

Hold 9B: datoer 23/10, 30/10, 6/11, 13/11, 20/11, 27/11, 4/12, 11/12 (juleknas & hygge).
I alt 8 lektioner. Pris 850,00
(danmark yder tilskud, se under fanen “priser”)

Mødested: p-pladsen v/naturcentret, Galsklintvej.

Tilmelding på mail (oplys holdnummer og dit navn): styrkditunderliv@gmail.com, eller udfyld formularen herunder.

Hvad er Naturtræning m/barnevogn?
Det er den skønneste træning, hvor vi trodser regn og blæst. Vi holder det gode fokus på den rette træning og på de individuelle hensyn. Det er træning hvor vi tager hensyn til de store forandringer, din krop har været igennem.

Fokus punkter:
– Delte mavemuskler
– Svækket bækkenbund
– Optræning indefra (kernemuskler)
– Stræk af bindevæv og muskler
– Opstrammende træning
– Styrke i ben og arme ( & balder)
– Pulstræning

Du lærer at træne effektivt med særligt fokus på din bækkenbund. Det er funktioneltræning, som kan overføres til din hverdag.

Vigtigt: Træningen forebygger og minimere inkontinens, delte mavemuskler og nedsynkning af underlivet.

Vi går udenom de alt for hårde crossfit øvelser og du lære at træne effektivt og får sved på panden, samtidig med at vi respekterer de forandringer din krop har været igennem.

Hvornår kan jeg deltage?
Du kan deltage ca. 6 uger efter en normal fødsel og 11-12 uger efter et kejsersnit. Du bør kunne lave et knib og ikke have udtalt tyngdefornemmelse.

Skriv gerne til mig hvis du er i tvivl.

Ryg/bækkensmerter
Hvis du døjer med ryg/bækkensmerter, kan det være en god ide at kombinere træningen med massage/behandling. Du vil herigennem få mere ud af din træning. Skriv/ring til mig, hvis vi skal finde den bedste løsning for dig.

Bonus: Du bliver en del af en lukket Facebook gruppe, som kun medlemmer af holdet ( og jeg) har adgang til.


Tilmelding, udfyld formularen.