Naturtræning med barnevogn

Holdet er til dig som ønsket kvalitet i din træning, og ikke vil gå på kompromis med din krop efter en graviditet og fødsel.

Hvornår kan jeg deltage?

Du kan deltage ca. 8 uger efter en normal fødsel og 11-12 uger efter et kejsersnit. Du bør kunne lave et knib og ikke have udtalt tyngdefornemmelse.

Skriv gerne til mig hvis du er i tvivl info@styrkditunderliv.dk

Image
Vil din mødregruppe gerne igang med at træne og kan I samle 7? Skriv til os, så opretter vi nye hold hen over efteråret og vinteren. Skriv på info@styrkditunderliv.dk 

Det siger andre: 

"Jeg har gået på holdet naturtræning med barnevogn igennem de sidste 8 uger. Det har været en fornøjelse at deltage og jeg kan varmt anbefale Mette til andre nybagte mødre."

"Træningen var godt tilpasset til kroppens formåen efter graviditet og fødsel, og blev gradvist mere udfordrende igennem de 8 uger. Dertil skal det også siges, at Mette er super til at variere træningen og så er hun en skøn kvinde, der kun gør træningen sjovere. Tak for 8 gode uger!"


Vigtigt: Træningen forebygger og minimere inkontinens, delte mavemuskler og nedsynkning af underlivet.

Image

Hvad er Naturtræning m/barnevogn? 

Træningen er på små eksklusive hold. Max. 9 deltager (min. 7).

Dit barn kan sove undervejs, sidde i en bæresele - ligge og kikke op i trækronerne og meget gerne være med i øvelserne og/eller ligge på et underlag, imens mor træner. Det er ikke et problem hvis dit barn ikke sover.

Det er den skønneste træning, hvor vi trodser regn og blæst. Vi holder det gode fokus på de gode øvelser og på de individuelle hensyn. Det er træning hvor vi tager hensyn til de forandringer, din krop har været igennem.

Image

Fokus punkter:
- Delte mavemuskler
- Svækket bækkenbund
- Optræning indefra (kernemuskler)
- Stræk af bindevæv og muskler
- Opstrammende træning
- Styrke i ben og arme ( & balder)
- Pulstræning

Vi går med barnevogn og træner undervejs. Vi bruger legeplads, skovstier, engområder og indretter os efter årstiden og børnene.

Du lærer at træne effektivt med særligt fokus på din bækkenbund. Det er funktioneltræning, som kan overføres til din hverdag.

Image

Vi går udenom de alt for hårde crossfit øvelser og du lære at træne effektivt og får sved på panden, samtidig med at vi respekterer de forandringer din krop har været igennem.

Ryg/bækkensmerter
Hvis du døjer med ryg/bækkensmerter, kan det være en god ide at kombinere træningen med massage/behandling. Du vil herigennem få mere ud af din træning. Skriv/ring til mig, hvis vi skal finde den bedste løsning for dig.

Bonus : Du bliver en del af en lukket og  Facebook gruppe. Vi deler træningstips, træningsvideoer, bakker hinanden op, deler gode råd, madopskrifter og så kan du også melde afbud i gruppen.

Det praktiske: Medbring et liggeunderlag, lag-på-lag tøj og regntøj i tilfælde af dårligt vejr. Vi træner i alt slags vejr, med mindre der varsles storm/tordensvejr o.lign.

Image

Hold

Image

August (hold 58B) - Middelfart

Onsdag kl. 9.30-10.30

Datoer: 31/8, 7/9, 14/9,21/9, 28/9, 5/10, 12/10. I alt 7 lektioner

Danmark giver mulighed for tilskud ved en funktionsnedsættelse.

Sted: Søbadevej, 5500 Middelfart. Vi mødes på parkeringspladsen foran den gule bygning ved søbadet.

BOOK HER849,-

Image

Begynder-hold FULD BOOKET